بولد موبایل | نسخه آزمایشی

خدمات پس از فروش انفورماتیک گستر

شرکت انفورماتیک گستر برای ایجاد آرامش خاطر استفاده کنندگان گوشی های بلو در ایران، اقدام به دریافت مجوز خدمات پس از فروش از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نموده است تا بهترین نوع خدمات را تحت ضوابط قانونی در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

نحوه ی تشخیص گارانتی انفورماتیک گستر

  • لیبل طلایی گارانتی انفورماتیک گستر: که شامل 18 ماه گارانتی شگفت انگیز انفورماتیک گستر است.

محصولاتی که با گارانتی انفورماتیک گستر عرضه می شوند در مقاطع زمانی متفاوت، شامل هدایا و برخورداری از مزایای خاصی هستند که این مزایا با توجه به لیبل درج شده بر روی آنها، مشخص خواهند شد. لذا در هنگام خرید کالای BLU با گارانتی انفورماتیک گستر، به اطلاعات این لیبل ها توجه فرمایید.

شرایط عمومی گارانتی:

مشتریان محترم خواهشمند است پیش از خرید دستگاه، تمام شرایط ضمانت انفورماتیک گستر را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با ضمانت شرکت انفورماتیک گستر، به منزله قبول تمامی موارد مندرج در پشت کارت ضمانت و موارد تکمیلی زیر می باشد:

  • زمان درج شده بر روی کارت ضمانت ملاک تاریخ شروع و پایان دوره ضمانت می‌باشد.
  • دستگاه خریداری شده با مدل، شماره سریال و مدت زمان مندرج در کارت ضمانت بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی وب‌سایت یا دفترچه راهنمای داخل جعبه محصول مشمول ضمانت می‌باشد.
  • خریدار موظف است در هنگام خرید محصول از تطابق سریال محصول و شماره سریال ذکر شده بر روی کارت ضمانت اطمینان حاصل نماید.
  • قبل از ارائه گوشی برای خدمات، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفترچه تلفن، پیام‌های کوتاه، عکس و فیلم را از روی گوشی پاک نمایید. همچنین سیم‌کارت و کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نمایید. خدمات در خصوص نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین سیم‌کارت و کارت حافظه، مسئولیتی نخواهد داشت.
  • باتری‌های خراب مانند باتری‌های از حالت استاندارد خارج‌شده و باد کرده از خدمات پس از فروش خارج می‌گردد. کاهش کارایی باتری بر اثر استهلاک تدریجی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های درج‌ شده توسط شرکت سازنده تلفن همراه به‌عنوان خرابی باتری تلقی نمی‌‌شود.
  • عملکرد مطلوب شارژر و باتری دستگاه شامل سه ماه ضمانت شرکت انفورماتیک گستر است.
  • لوازم جانبی از قبیل هندزفری، کابل شارژر و … در تعهد شرکت انفورماتیک گستر نمی باشد.
  • فعال بودن اکانت‌های شخصی (Family Pass Code, Find My iPhone, Google Account Apple Account) بر روی دستگاه هنگام تحویل به مرکز خدمات، دستگاه را از تعهد انفورماتیک گستر خارج می‌سازد.
  • در صورت تعویض کلی دستگاه، مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت دستگاه معیوب به دستگاه جدید منتقل خواهد شد.
  • چنانچه دستگاه نیاز به تعویض داشته و یا به دلیل ایراد سخت‌افزاری خاموش باشد، همراه داشتن کارت خدمات ضمانت و جعبه دستگاه مربوطه هنگام مراجعه به مرکز خدمات الزامی می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است هزینه ارسال و دریافت دستگاه جهت هرگونه خدمات به عهده مشتری می‌باشد.
  • هرگونه خدمات نرم‌افزاری مانند بازیابی اطلاعات، پشتیبان‌گیری اطلاعات، به غیر از بروزرسانی و نصب سیستم‌عامل دستگاه دارای ضمانت، در صورت درخواست مشتری، مشمول پرداخت هزینه می‌گردد.
  • تعداد پیکسل سوخته کمتر از 4 عدد طبق استانداردهای بین‌المللی سالم تلقی می‌گردد و اگر تعداد پیکسل‌های سوخته بیش از 4 عدد باشد شامل ضمانت می‌گردد.
  • عمليات روت کردن (Root) و نصب رام‌های غيررسمی روی تبلت‌ و گوشی و همچنين عمل قفل‌گشايی روی راه‌اندازی‌های تبلت ‌و گوشی (Unlock-Boot Loader) به دليل اينکه موجب کاهش ضريب ايمنی دستگاه و افزايش امکان Brick شدن دستگاه می‌گردد موجب ابطال ضمانت خواهد شد و هزينه‌های آن از مشتری دريافت خواهد شد.
  • عیوب فنی که در اثر ضربه، آتش سوزی، آب، نوسانات برق، مواد شیمیایی و استفاده غلط و غیرمعمول از محصول در آن به وجود آمده باشد و یا هرگونه تغییرات فیزیکی و آسیب ظاهری، شکستگی، ترک‌خوردگی و سایر مواد مشابه، به تشخیص کارشناسان این مرکز، شامل این ضمانت نمی شوند.

موارد ابطال ضمانت:

  • هرگونه شکستگی و ایرادات فنی در LCD، درگاه شارژر، درگاه سیم‌کارت، جک هدفون، دکمه‌ها، دوربین و فلش.
  • ایجاد لکه‌های سفید و مشکی در اثر ضربه‌خوردگی و یا وارد کردن فشار غیراستاندارد به صفحه نمایش.
  • عدم تطابق شماره‌ سریال یا IMEI با سریال مندرج بر روی ضمانت‌نامه.
  • نصب نرم افزارهای غیر مجاز، آلوده به ویروس و جیلبریک کردن.
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت‌افزاری و استفاده از شارژرهای متفرقه.
  • اقدام به تعمیر و سرویس محصول توسط افراد غیر مجاز خارج از مرکز ضمانت شرکت انفورماتیک گستر.
  • فراموشی تمامی مشخصات Apple ID و iCloud.
  • نصب هرگونه نرم افزار و برنامه تایید نشده توسط شرکت.

توضیحات مهم:

  • جهت افزایش طول عمر باتری دستگاه از به کار بردن کابل‌های غیراستاندارد خودداری فرمایید.
  • به دلیل تنوع در انواع شارژرهای موجود در بازار که با آمپرهای مختلف عرضه می‌گردد، جهت شارژ نمودن دستگاه خود ترجیحاً از آداپتور استاندارد همراه با محصول و یا شارژرهای مورد تأئید شرکت سازنده تلفن همراه استفاده نمایید.
  • هنگام اتصال ادوات موسیقی با مبدل‌های استاندارد، دقت شود که آسیب و شکستگی مبدل باعث اتصال الکتریکی مخرب نگردد.
  • عدم استفاده از دستگاه در هنگام شارژ باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه می‌گردد.
  • سیم‌کارت‌های پانچ شده غیر استاندارد باعث آسیب‌رسانی به درگاه سیم‌کارت می‌شود. لذا توصیه می‌شود از سایزهای مختلف سیم‌کارت که توسط اپراتورها عرضه می‌شود، استفاده نمایید.

آدرس شرکت:

تهران، خیابان کریم خان زند، بین خیابان خردمند شمالی و خیابان شهید حسینی، پلاک 41

شماره تلفن:

021-88318751

 

خدمات پس از فروش مایکروتل


18 ماه از تاریخ خرید دستگاه با ارائه مدرک معتبر خرید
 
 
نکته: ارائه فاکتور ممهور به مهر و امضای فروشگاه های مجاز و یا کارت گارانتی اصلی مایکروتل الزامیست.
 
 

 
برای دستگاههای دارای باطری داخلی: 18 ماه
برای دستگاههای دارای باطری خارجی: یک سال
سایر لوازم داخل جعبه ( شارژر و سایر لوازم جانبی ): به مدت شش ماه از تاریخ خرید دستگاه
نکته: ارائه فاکتور ممهور به مهر و امضای فروشگاه های مجاز و یا کارت گارانتی اصلی مایکروتل الزامیست.
 


برای گارانتی منطقه ای سامسونگ: یک هفته از تاریخ خرید دستگاه
برای گارانتی مایکروتل: یک هفته از تاریخ خرید دستگاه
نکته: تعویض شامل مواردی می گردد که فاکتور ممهور به مهر و امضای فروشگاه های مجاز و کارت گارانتی اصلی مایکروتل ارائه شده و ایراد دستگاه به تایید تکنسین مربوطه رسیده باشد.
 


وجود دارد.

 


پشتیبانی مشتریان با 165 نمایندگی فعال در بیش از 110 شهر

 


کلیه قطعات تعویضی شامل یک ماه گارانتی می باشد.

 

شرایط ابطال گارانتی دستگاه 
 

  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز.
  • هر گونه ضربه‌خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت.
  • نصب هرگونه نرم‌افزار و برنامه غیرمجاز که مورد تایید شرکت نباشد.
  • استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی.
  • خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و تاییدنشده از سوی شرکت.
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی.