بولد موبایل | نسخه آزمایشی

درباره انفورماتیک گستر

شرکت انفورماتیک گستر با 25 سال سابقه در صنعت IT و تلفن همراه و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، موفق به دریافت نمایندگی فروش محصولات بلو، سامسونگ و آنر و همچنین  خدمات پس از فروش محصولات بلو در ایران گردید. این شرکت با تکیه بر تجربیات گرانقدر در زمینه توزیع و فروش کالا در تمامی نقاط کشور و ارائه خدمات پس از فروش گسترده، نیاز تمامی مصرف‌کنندگان تلفن همراه را با محصولات متنوع و به روز BLU در همه زمینه‌ها تأمین خواهد نمود.

از آنجا که اهداف شرکت‌هایی همچون بلو، سامسونگ و آنر ارائه جدیدترین تلفن‌های همراه با طراحی‌های زیبا و قیمت‌های مناسب است، این شرکت نیز با پیروی از خط مشی این شرکت‌های بزرگ تلاش خواهد نمود محصولات خود را با بهترین قیمت به دست مصرف‌کنندگان خود برساند. شرکت انفورماتیک گستر برای ایجاد آرامش خاطر استفاده‌کنندگان گوشی‌های بلو در ایران، اقدام به دریافت مجوز خدمات پس از فروش از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نموده است تا بهترین نوع خدمات را تحت ضوابط قانونی در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار دهد.

هفت اصل شرکت:

با توصیفات ذکر شده هفت اصل تخصص، تعلق، تداوم، تحول، تکامل و تعهد و توکل سر در ورودی شرکت انفورماتیک گستر به چشم می خورد. شرکت انفورماتیک گستر با توکل به خدا و تعهد نسبت به کسب و کار و با تکیه بر تخصص نیروهای خود و تعلقی که نسبت به برندهای خود دارد، در جهت تکامل نگرش‌ها و تداوم موفقیت‌های خویش هر گاه نیاز به تحول احساس کرده با آغوش باز از آن استقبال نموده است.

 

رهبر بازار دیجیتال جهان

دفتر مرکزی: کره جنوبی، سوون

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌ است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده 20 درصد تولید ناخالص داخلی کره جنویی است.
گروه سامسونگ در سال 1938 توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول 3 دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه 1960 وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه 1970 به صنایع کشتی‌سازی وارد شد.
پس از درگذشت لی بیونگ-چول در سال 1987 سامسونگ به چهار گروه مستقل تقسیم شد: گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول. از دهه 1990 سامسونگ فعالیت‌های خود را جهانی کرد که تمرکز اصلی آن را صنایع الکترونیک، تلفن همراه و نیم‌رساناها تشکیل می‌دادند.
دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در سپتامبر 2015 نیز، دفتر شبیه به مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد. این اقامتگاه 300 میلیون دلاری سامسونگ به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده‌ است. این دفتر با عظمت که 1.1 میلیون فوت مربع (حدوداً 102 هزار متر مربع) مساحت دارد در سن خوزه، کالیفرنیا قرار گرفته و بنا دارد تا بیش از 2000 کارمند را در خود جای دهد. این سازه عظیم، خانه‌ای برای تیم تحقیق و توسعه (R&D) سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن خواهد شد. شمار کارکنان این گروه در سال 2014 نزدیک به 489.000 نفر اعلام شد. چشم‌انداز ترسیم شده برای آینده شرکت عبارت است از: تبدیل شدن به رهبر بازار دیجیتال جهان. شعار سامسونگ برای تحقق این چشم‌انداز، «شرکت دیجیتال» بودن است.

 

سریع‌ترین رشد در صنعت تلفن همراه

دفتر مرکزی: میامی، فلوریدا

 

بلوپروداتکس یک شرکت سازنده‌ی تلفن همراه آمریکایی است که مقر آن واقع در شهر میامی در ایالت فلوریدا است. تشکیلات انبار این کمپانی وسعتی بیش از 80.000 فوت مربع را داراست. ایده اصلی بلو (BLU) طراحی و تولید گوشی‌های مقرون به صرفه، جذاب و نوآورانه با تمرکز بر نیازهای فردی روزمره است. این شرکت از سال 1995 در صنعت تلفن همراه بوده و در سال 2010 مصمم شد تا برند BLU را روانه بازار نماید. بلو (BLU) پیشگام در پیشرفت انقلاب گونه‌ی کارت‌های پیش پرداخت و بدون قرارداد می‌باشد و برای مصرف‌کنندگان، قدرت انتخاب بین اپراتورها را مهیا ساخته است.
در ابتدای کار، بلوپروداتکس مجموعه‌ی گسترده‌ای از تلفن‌های همراه آنلاک شده را در اختیار فروشندگان، اپراتورهای مجازی شبکه تلفن همراه و خرده‌فروشان بزرگ در سرتاسر آمریکا، حوزه دریای کارائیب و آمریکای لاتین قرار داد. اکنون با داشتن مرکز توزیع جدید این کمپانی در کشور هنگ کنگ، بلو (BLU) تبدیل به یک نام شناخته شده جهانی شده است. بلوپروداتکس با تأکید بر آنچه که کاربران تلفن همراه نیاز دارند، همواره مدل‌های جدیدی را روانه بازار می‌کند. بلو (BLU) در این راه از طراحی و کیفیت غافل نشده است و بطور جدی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را دنبال می‌کند. به این دلیل که اولویت نخست بلوپروداتکس مصرف‌کنندگان هستند. بلو (BLU) همچنان در حال رشد است و انرژی خود را از  دنبال‌کنندگان و طرفداران پرشور خود در سرتاسر جهان کسب می‌کند.

 

آنر، سبک زندگی با هوش مصنوعی

دفتر مرکزی: چین، شنژن

 

آنر، نام برند تجاری از زیر مجموعه‌های کمپانی هواوی است که در سال 2011 زمزمه‌های حضورش در چین آغاز و 2013 میلادی تاسیس شد. کمپانی هواوی در ابتدا برند honor را محدود به فعالیت در کشور چین کرد. هر چند محصولات هواوی در خارج از چین در ابتدا جایی نداشت و گوشی‌های هوشمند میان‌رده و ارزان قیمت آن در کشورهای آسیایی و اروپایی با روند بسیار کندی در حال پیشرفت بود، هواوی تصمیم گرفت برند آنر را نیز وارد بازار رقابت جهانی کند. این فاصله زمانی از تاسیس تا حضور بین المللی آنر تنها یک سال به طول انجامید.
آنر پس از فعالیت خود در کشور چین، سال 2014 وارد بازار جهانی شد. برای بار نخست کمپانی آنر محصول هوشمند Honor 3C را در کشور مالزی عرضه کرد. این گوشی هوشمند اندرویدی دارای نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل HD و تراکم پیکسلی 294 در هر اینچ است. این محصول ارزان قیمت مجهز به پردازنده مدیاتک MT6582 با سرعت فرکانس 1.3 گیگاهرتز و 2 گیگابایت حافظه اصلی می‌باشد. با توجه به اولین قدم‌های کودکانه آنر در بازاری غیر از چین، توانست 30 هزار نسخه از این محصول را به فروش برساند.